Saturday, March 19, 2011

Yeah i love this .

heyy ho, hee. Semalam tak update blog hari nie baru nak update yeah. Okayy semalam mama buat cukur jambul adik aku Amanda. Orang nak gunting rambut pon melalak, memang la budak kecil, haha. Then malam tady ade orang kahwin semalam aku tak tau sape yang kawin sekarang aku tau yang kawin tu kakak amer rupenye. HAHA. aku memang bengong. Malam tady ade band diorang semue joget aku tak, tak pandai siakk. haha. balik rumah dalam pukol 3:30. lambat giler. Waktu dah balik kawan aku name dye faiz, orang tengah jalan jalan nak balik, lagu kuat lagi sebab dekat lagi. Dye boleh joget lagi tengah tengah jalan tu.

me: lak faiz dah kenape?
faiz: jamah sikit.
me: haih, tady sepuluh round kaw joget tu tak cukup lagi.
faiz: dah terpengaruh ngan paksu and bum lah ni.
me: agak ar.

Kalau nak tau aku panggil faiz ni justin bieber sebab rambut dye macam justin bieber. hurh. waktu duduk kat buai dye boleh jerit cepat sikit justin bieber nak nyanyi ni. haha. poyo betul.

Okayy nak cerita pasal hari nie pulak. Tady pagi aku ikot abg aku pergi coral islands best. berenang haha. tapi ombak sangat kuat ooo. sakit pinggang naik speed boat tu. sikit sikit terhentak. hee.

No comments:

Post a Comment